Thursday, September 27, 2007

Dan 4 - zdrava hrana i pravi engleski pab

Ljudi ovde jedu zdravu hranu. Ne znam sta im je! Vec sam pomenula da iznad svakog jela u Google restoranu (Cafe Royle) stoji boja - zelena za jesti slobodno, crveno za sto manje i zuto za nesto izmedju. Prvi dan kad sam dosla ja se naravno uhvatila za nesto sto mi je bilo najprimamljivije na oko, mozete da pogodite - 2 crvena i 1 zuto! Pogledam ostalima u tanjire, svi jedu neke travke i zrnevlje (za rucak!), nije da je bljak, ali to za mene nije obrok. Kako li ti ljudi posle programiraju... Salim se, ima i onih koji jedu normalnu hranu (inace sve ono sto mi svakodnevno jedemo u Srbiji je crvene boje - sve vrste mesa osim ribe i piletine, spremljena sa nekim prelivima sosevima, prilozima, sve to najbolje kao treba izbegavati!). Pa sam ja pokusala da provalim da li svi koji su lepi i zgodni (mrsavi ili sta vec) jedu zeleno, a oni debeli crveno. Nerado i zabrinuto moram da priznam da korelacija postoji :-(...
Inace jos mi nije dodeljen projekat. Mick, moj mentor, mi je rekao da postoje 2 varijante: da krenem da radim nesto sto ce mozda da udje kao release u neki od njihovih proizvoda, jednog dana, pa cu time moci da se hvalim svima. Druga varijanta je da radim nesto za njihovu infrastrukturu, sto nece da vidi ceo svet ali ce njima da bude korisno. Kod prve varijante je mana to sto njihov SDLC (Software Development Life Cycle) traje duze od 3 meseca pa je skoro sigurno da necu moci da zavrsim i u potpunosti propratim moj rad. Kod druge varijante je dobra strana to sto ce to sto ja budem uradila aktivno da koriste radnici Google-a pa ako jednog dana (a mozda i pre) budem htela da se zaposlim kod njih, imacu odlicnu preporuku. Nisam jos odlucila, ali verovatno izaberem drugu varijantu, bolje da mogu lakse da se zaposlim nego da se hvalim :-).
E da, sinoc je mentor pozvao na pice u pab prekoputa ofis-a. Pice dobrodoslice za mene, a pozvani su svi iz naseg tima - Elke, Jason, Adam i jos neki. Znaci pab je bio onaj pravi engleski, kao sa filmova, ne u stilu Ragine glave nego onako fin pab u skupljem delu grada, sa toplom atomosferom. Gosti su uglavnom ljudi koji rade u Belgrave house, znaci programeri iz Google-a i oni ufircani japiji iz Amex-a i advokatskih firmi. Pila sam Guiness tamno pivo, ponos cele Irske i stvarno, odlicno je. Tako da smo se malo bolje upoznali, saznala sam da je Mick ustvari iz Amerike, sto objasnjava zasto ga 100% razumem, da je Jason in Autralie, sto takodje objasnjava zasto ga 90% razumem, i da je Adam born Englishman, sto apsolutno objasnjava zasto razumem 70% onog sto prica. Mozda malo vise ako prica polako :-). Za Elke sam cini mi se vec rekla da je PhD student iz Beca koja je isto ovde na praksi i Adam je njen mentor. Saznala sam i da je Mick radio kao glumac (?!) u Americi 6 godina, da ima macku itd. Takodje za mene interesantna informacija - Mickov sef je radio 6 godina za Microsoft a posle presao u Google, znaci postoje transferi izmedju te 2 firme!
Takodje u razgovoru je pomenuto da se jednom u svaka 3 meseca za praktikante organizuje poseta nekom drugom Google ofis-u u Evropi. Prosli su isli u Cirih a izgleda da cemo mi u Dablin, samo moram da vidim da li mogu da dobijem vizu za tamo.