Tuesday, September 25, 2007

Dan 3 - Noogler

Osobe koje su nove u Google-u zovu Noogler-i, to je od New Googler. Mislim da se ja za pocetak fino snalazim, naucila sam gde je wc, gde su ulazi/izlazi, gde je kuhinja na spratu i restoran. Puno je to za pocetak :-)
Danas sam morala da preinstaliram masinu koju su mi dali, jer je bila Windows, a za programiranje mi treba Linux, i to distribucija Goobuntu. Sve je na G u Google svetu :-0. Tako da nisam jos krenula da programiram, cak ni ne znam na kom cu projektu da radim, jedino znam da ce biti nesto za mobilni svet od Google-ovih proizvoda. Verovatno mobilni search, to radi moj mentor, a kucacu Javu ili pazite sad - Phyton. To sam danas pocela da ucim... E da, nisu uopste militanti prema komercijalnom softveru, imaju jedan broj racunara na Windows-u, ima i jos drugog komercijalnog softvera... A i za hardver se ne stede, ja kao praktikant imam 2 tft monitora 21'' pa sam razvukla sliku preko oba. To uglavnom svi rade (ne znam zasto?), a vecina uz sve to ima plus i laptop. Mislim razumem komfort ali stvarno je preterivanje...
Inace kao sto rekoh tamo su jako jako dobro organizovani, prosto kad vidis sve ono ne pozelis da nikad vise radis u nekoj sitnoj firmi. Tako da kad treba da dodjes do neke informacija ili naucis nesto, to mozes jako brzo. Dokumentacije i detaljna uputstva postoje ama bas za sve, fenomenalni portali za radnike, tehnicka podrska, mreza im je babaroga!
Evo necu vise da hvalim Google, pomislice neko da su me platili za to. Ali zaista nisam pomenula ni polovinu pogodnosti koje nude (solidan spisak moze da se nadje na http://money.cnn.com/magazines/fortune/bestcompanies/2007/). Evo samo jedna trivia - u zenskom wc-u stoje ulosci i tamponi u svim velicinama. Kako da se covek ne odusevi - nije stvar u materijalnoj vrednosti nego u cinjenici da neko brine o tebi :-).

P.S. Kupila sam danas englesku karticu, pa ko hoce broj nek mi posalje mail ili poruku na moj 063. Takodje, moja nova prijateljica Elke (student iz Austrije, isto na praksi sa mnom) me je lepo posavetovala da potrazim da li ima neki besplatni wireless da se hvata kod mene u stanu. I kao sto vidite - IMA! Tako da cu da imam brzi besplatni net non-stop! Jeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!