Tuesday, September 25, 2007

Dan 1 - i stigoh ja u London

Sletela sam na Heathrow oko 12:35 GMT. Za mozda sat vremena sam zavrsila pasosku kontrolu i uzela torbu. I onda sam dosla na "fenomenalnu" ideju da ne poslusam Gordanin (gospodja kod koje stanujem) savet, jer mi se ucinilo manjom makljazom (i jeftinije) da kupim dnevnu kartu za metro, promenim 3 linije i dodjem na Kilburn (deo grada u kom stanujem), nego da uzimam Heathrow express pa posle bus. E sad, zeznula sam se u tome sto sam ja mislila da je stanica Kilburn stanica Kilburn pa cime god dosao. Da ne prepricavam kako sam zvala baka Danicu da dodje po mene, videla posle pola sata da nje nema pa krenula da sama trazim njenu ulicu - a sve to sa 27kg teskom torbom, doduse na tockice, ali je bila mnoooogo teska! I tako, posle jedno sat-dva tegljenja uspela sam da nadjem stan. Usput sam pokvarila jedan tockic na torbi, a na rukama i ledjima imam takvu upalu misica da ne mogu da podignem nista teze od kasike! To je malo dete u velikom gradu :-)
I tako, tek oko 17h sam bila u stanu. Ucinilo mi se kasno da idem do grada pa sam samo izasla da obidjem kraj. Kilburn je odlican deo grada, na samoj granici prve i druge zone. Moze i da se pesaci do centra ali je bolja varijanta bus (dabldeker :-)) kojim si za 15min u centru. Pored toga u samom kraju ima SVE sto moze da ti treba - sve banke, svi mobilni operateri, tesco express (mega market), McDonald's, KFC, ostali restorani, butici... Znaci sve to mi je na 5 min od stana.
Prva stvar koja me je zacudila je da je sve JEFTINO. Znam da zvuci cudno, moj Aca me pitao da li sam sigurna da sam u Londonu, ali stvarno - na Kilburnu je sve jeftino. Recimo ovako - hrana isto kao kod nas ili jeftinije, garderoba i slicno mnogo mnogo jeftinije! I to stvarno lepa garderoba, opasno se kajem sto sam teglila ovoliko stvari! Ne znam kako cu da se vratim, ali postoji neki covek koji vozi stvari za Srbiju za 2£ po kg, mozda po njemu posaljem nesto. Cela ova prica o jeftinim stvarima naravno ne vazi za sam centar Londona, ali cak ni u centru nista nije nepriustivo.
Inace zivim u zgradi koja je u onom starom londonskom stilu, crvena cigla i te fore. Soba mi je super, sve je novo i bas prakticno. Koliko sam provalila u Londonu je zesce tesko da se nadje pristojan smestaj koji nije mnogo daleko a uz to i nije mnogo skup, tako da sam ja vise nego odlicno prosla. Gazdarice su takodje super, mnogo prijatne! Gordana je aktivna u srpskom drustvu u Engleskoj tako da sticem uvid cime se oni iz dijaspore bave a ima veze sa maticom. Ona me je odlicno uputila sta i kako da radim dok sam ovde.