Sunday, November 4, 2007

Dan 35 - Madam Tussaud's

Danas mi je prvi put padala kisa za vikend. Malo sam se bila razbolela ovih dana, prehlada, nista strasno. Jela neki fenomenalni doner, odvukla se do Baker Street-a i zaobilazeci poveci red jer sam kartu kupila juce usla u muzej vostanih figura Madam Tiso.
Ne znam sta da vam kazem, onako, sljokice na sve strane, bar u tih prvih par dvorana kroz koje prolazis. Tu su sve holivudske zvezde i tako to. Ali da su realno predstavljeni, jesu, i to bas! Slikala se sa Samuel L. Jackson-om, Morgan Frimanon-om, htela sa Angelinom Jolie ali je red bio preeevise dug, videla Beckamove, jos gomilu zivih i mrtvih holivudskih zvezda... E sad, za sliku sa Johnny Depp-om iz Pirata sa Kariba sam cekala predugi red i na kraju platila tu sliku 7 funti (jeste, budala sam), ali Johnny je Johnny. Bio mi je i Marlon Brando ali ne moje razocarenje prilicno lose napravljen :-(.
E onda dolaze sportisti, sve neki engleski, niko posebno od mojih omiljenih, ali zato posle njih politicari! Bler i Bus zajedno, Sadam, Nelson Mendela, Hica Hitler i Cercil, Kemal Ataturk, ma nema koga nema!! Ja ne mogu da prezalim sto je slika mene i Megi Tacer ispala mutno, a ko za inat ona sa Fidel Kastrom odlicna (El Kapitano je nepobediv). Tu je negde i kraljevska porodica, sada su Kamilu stavili pored Carlsa i dece a Dajanu prebacili u drugi kraj prostorije, tu stoji sama. Bas tuzno :-(.
Posle se silazi u Chamber Live, tamo je zabranjen ulaz mladjima od 12 godina, osobama sa slabim srcem, trudnicama i sl. I ja rekoh, ma daj, to je nesto za decu, nece mene da bude strah unutra. Lele covece, us*ala sam se, mnoooogo je strasno! Nekoj devojci ispred mene sam se uhvatila za ranac i nisam je pustila sve vreme. Mracno je, cuju se neki snazni strasni zvuci, strobo svetla, a glumci su preobuceni u neke spodobe, masovne ubice, i oni ti se unose u facu i plase te, ma nemam pojma, pola nisam ni smela da gledam...
Posle prolazis jos jedno 2-3 tematske izlozbe sa vostanim figurama, objasnjenje kako se prave figure, pustaju ti filmic i to je otprilike to... Na slici smo ja i Tom Cruise , bas se divno zabavljamo (duso ne brini, nije pravi :-).
Onda sam otisla do Baker Street 22, cuvena adresa najcuvenijeg izmisljenog detektiva Serloka Holmsa. Na toj adresi mu je napravljen i muzej, slatko mestasce, posebno s obzirom na to da on nikad nije ni postajao.