Sunday, November 18, 2007

Dan 55 - West End show

Kazu da ne vredi doci u London ako ne posetite bar jedan show na West End-u, isto kao sto ne vredi otici u NY a da ne posetite neku predstavu na Broadway-u. E pa ja resila da ispunim i tu "obavezu" dok sam ovde, iako se ulaznice krecu oko 50 funti. Da dobro ste procitali, srecom pa postoje neka posebna mesta gde moze da se kupi karta u pola cene za predstave koje su tog dana. Ceka se u redu po pola sata, nema uvek karti za bas svaki show, ali izbor je sasvim dovoljan.
E smestim se ja danas u red, odlucim da gledam neki mjuzikl, ali da preskocim one koje sam vec gledala, bilo kao filmsku ili kao pozorisnu varijantu, i izaberem "Fiddler on the roof". Ovaj cuven mjuzikl (postoji i filmska varijanta), je izuzetno popularan i izvodjen nebrojeno puta od svoje premijere na Brodveju 1964. Radnja se desava u u jevrejskom selu 1905 u Rusiji, ali tematika je odnos medju generacijama, i mozda jos vise odnos izmedju tradicionalnog i novog, izmedju stabilnosti i promena i tako to. Ima puno poznatih pesama, izmedju ostalog If I was a rich man i Matchmaker, koje sam ja znala a da nisam ni znala odakle su...
Show je bio odlican! Pored vrhunske produkcije, gde se pozornica vrti, okrece, stvari lete, padaju sa plafona i sl, sve je mnooooogo dobro uvezbano, svi pevaju uzivo naravno i to stvarno prvoklasno, a o koreografijama i igri da i ne pricam! Stvarno bih volela da odem na jos neki show, najradije na We will rock you koji je radjen na muziku Queen-a i Ben Elton-a, a daje se vec 6 godina i non stop je puno.
Inace tata poslusala sam tvoj savet i raspitala sam u kom se pozoristu daje Misolovka Agate Kristi. Za one koji ne znaju, ova predstava se izvodi vec preko 50 godina na istom mestu, i igrana je svakog dana u ovom periodu, osim na dan Agatine smrti. Englezi i njihova tradicija :-). Karte za ovo nisu toliko skupe tako da idem obavezno sledeceg vikenda!