Monday, October 8, 2007

Dan 15 - Camden i ribice



Camden je deo grada u koji sam otisla po preporuci gazdarice. Rekla mi je da "bas onako, za mlade". I jeste :-). Vala sam svakakve frikove videla. Tamo je vikendom trznica, ali kao da je neki festival. Velika je guzva, ulicni sviraci, ima svasta da se kupi, od fenomenalnih suvenira do prodavnica garderobe u specificnom stilu - punk, dead metal, gothic, rap, bikerski, jeftinih knjiga i svakakvih egzoticnih vrsta hrane (ne hvala, placem za punjenom paprikom, buaaaaa). Rece mi gazdarica da pazim jer ce mozda neko da me ponudi nekom travkom (haha), ali nisu, mora da im nisam delovala u tom fazonu u trenericama i patikama, mojoj garderobi za vikende i obilaske. Ali najjaca fora koju sam tamo videla - majca sa natpisom "Fuck Google, ask ME" :-). Htela sam da je kupim i obucem u ponedeljak na posao, bas bi bila fora, hehe.
Posle toga, sta cu, kud cu, ajde u Akvarijum. Tamo je bas opustajuce, plavo, tiho, smireno... Pokusala sam malo da slikam, ali one glupe ribe nikako da se smire, samo plivaju na tamo na ovamo a ne moze da se slika sa blicem tako da je vecina slika mutna, mada moze da se probere. Inace postavila sam slike iz razgledanja Londona na http://picasaweb.google.com/nikolicmilena/LondonSightSeeing . Naravno na Google-ov server, oni to ovde ohrabruju i kazu - sami jedemo svoju psecu hranu :-), pa rekoh da budem malo lojalna...