Monday, October 1, 2007

Dan 5 - super bake

Veceras sam morala da se preselim na 4 dana u drugi stan, jer gazdarici dolaze neki gosti, sto je bilo dogovoreno jos dok sam bila u Srbiji. Srecom, obezbedili su mi da za to vreme budem kod prijateljice baka Danice, gospodje Sare, koja je takodje Srpkinja koja zivi u Engleskoj 54 godine. Vec sam pominjala kako je i baka Danica super, dobro se drzi i nije smorna, onako bas ok bakuta, ali baka Sara me je odusevila! Ta zena ima zivotnu pricu! Otac joj je pre II svetskog rata bio neki predsednik crkvene opstine ili tako nesto, neka visoka funkcija u crkvi, pa su je komunisti posle rata proterali i ona je prebegla za Englesku. Pre toga se udala i zatrudnela, ali su joj muza isto negde maknuli i onda ga nije videla 9 godina (za Kremicu -> duso vidis da 3 meseca nije nista :-). U Srbiju nije mogla da dodje 33 godine, sad odlazi ali i danas mnogo pati za Srbijom. Posle ju je brat nesto zeznuo pa se od grize savesti obesio, sa decom ima neke probleme, sve u svemu da ne duzim, zena je imala tezak zivot. Ali da vi nju vidite - ima 84 godine, jos se drzi kao dama, vozi auto (po Londonu!!), seta svakog dana, svira harmoniku, prica 3 jezika... Ja je slusam otvorenih usta sta god da prica, skroz mi je zanimljiva! Pricala mi je o njenom zivotu, davala savete o musko-zenskim odnosima (malo patrijarhalne ali sasvim na mestu, prica i o sexu, sve!), o engleskoj politici (kako su laburisti sjebali zemlju a Muslimani ih odrzavaju na vlasti...), ma svasta jos! I posle svega toga za mene je najvece iznenadjenje bilo kad sam otkrila da je ona rodjena - pogodite - 23/06/1924! Za one koji ne znaju, to je TACNO 60 godina pre nego sto sam rodjena ja, u dan! I najbolji deo - prica o tome kako ce za vreme Olimpijade u Londonu da izdaje kucu!! Za one koji ne znaju Olimpijada je 2012 godine, sto nam govori da baka Sara jos dugo planira da se drzi i zardzi ovde! Bravo za nju!
E da, ona zivi u Acton-u, to je porodicni deo Londona, sa prelepim starim kucama, bas onako kako zamisljate Englesku. Ima odvojene cesme za vrucu i hladnu vodu :-). Stvarno mogu da zamislim da zivim tamo...
Danas sam dobila projekat - izabrala sam onu varijantu da radim nesto od njihove infrastrukture. Fin je projektic, nije mnogo tezak, bar za pocetak, mada ce posle da bude nekih komplikacija. Da ne duzim ovde sta je tacno projekat, a i to je poslovna tajna :-).