Monday, October 1, 2007

Dan 7 - najzad turista

Jedva sam docekala subotu da mogu da krenem u obilazak! S obzirom da cu ovde biti malo duze a vikendom ionako nemam sta bolje da radim, isplanirala sam da bas detaljno obidjem sva bitna i lepa mesta po Londonu! Jeeeee! Samo nisam znala da to nece biti bas tako lako...
Poznate stvari po centru sam vec videla, barem spolja: Trafalgar, Pikadili, Westminster, Bakingemsku palatu... Plan za danas je bio da obidjem nekoliko stvari "iznutra". Uspela sam da uhvatim turu od 14:45 za obilazak The Houses of Parliament. Necu da prepricavam detaljno, sto se kaze - treba doziveti, ali moj komentar je samo bio - kakav pride, kakva tradicija... Lordovi, commons, kraljicin presto, konzervativci, laburisti, liberalne demokrate... Vredi videti odakle i kako se upravlja Ujedinjenim Kraljevstvom...
Dok se tura zavrsila vec sam zakasnila za obilazak Westminster Abby, pa sam onda setala pored Temze sa juzne strane, Videla gomilu ulicnih izvodjaca, kupila polovnu knjigu o Marlon Brandu za sitne pare... London Eye, Aquarim, Dalijeva izlozba, White Hall, sve to me tek ceka.
Samo ne znam zasto ovde sve zatvaraju tako rano, oko 18h? Ja sam i u 20h veceras bila orna za obilaske... Tako da ce mi trebati extra puno vremena i energije u nogama da vidim sve...