Thursday, October 25, 2007

Dan 33 - Larry Page UZIVO!!

Da tako je, danas sam bila u istoj prostoriji, tacnije na 3 metra od jednog od osnivaca i vlasnika Google-a. Mislim da je to najblize sto sam ikad bila nekom milijarderu :-).
Danas je bio All Hands za Evropu, VC iz Londona, a pre toga je Larry popricao samo sa londonskim inzenjerima jedno sat vremena. Tako da je bilo nas 50-ak inzenjera u sali i on. Onako, normalan je i prirodan, ima bas onako inzenjerske fore, opet obucen u farmerke i majcu... Niko mu ne prica Mr. Page nego ga svi zovu po imenu (?!). Pricao o strategiji, novinama, idejama i sl, i izgleda kao da bas uziva da se bavi svim ovim... Ja da sam na njegovom mestu mislim da bih bila na nekom tropskom ostrvu bez mobilnog telefona, mada ko zna... Mozda pare ljude i ne kvare :-) ?
Ne deluje uobrazeno ali uopste, cak mi uopste ne deluje kao neko tezak 18mrd...

Sad se setih jos nekih fora u vezi ovoga!
Larry je pricao i o tome kako je jaaaaako bitno da se sve sto je moguce vise ubrza, makar za 100ms, i to mnogo znaci. Npr. ako Google ima 2.7 milijardi pretraga mesecno, a na svakoj ustedite 100ms, to znaci da ste ustedeli skoro 10 ljudskih godina mesecno (100 * 2700000 / (3600 * 24 * 365) = 10), odnosno da ubrzanjem od 100ms spasavate oko 2 zivota godisnje :-). Nije lose :-).
Druga stvar koja mi je bila smesna je sto je neki kralj prezentaciju na projektoru iza njega pustio na Windows masini. S vremena na vreme se palio screen saver i to onaj default-ni Windows-ov, sa Microsoft-ovim logom preko ekrana. Tako da ste nekoliko puta na po par sekundi mogli da vidite osnivaca i vlasnika Google-a iza koga na zidu stoji ogroman Microsoft znak. Podsetilo me na onaj klip kad Bill Gates kazu Steve Jobs-u: "Sorry that I'm such a winner" :-).