Monday, October 8, 2007

Dan 16 - back to black

Salim se, ako je u Google black onda stvarno ne znam, ovde je sve sareno pa nema gde. Samo da kazem da svi koji hoce razglednicu neka ostave komentar sa adresom ovde, ili jos bolje nek mi puste mail sa adresom (da cuvamo privatnost). U zurbi sam zaboravila da ponesem notes gde imam svacije adrese pa da ne bih vadila iz malog mozga... A i da bih imala izgovor za sve one koji ne citaju moj blog sto im nisam poslala razglednicu :-). Takodje mozete da izrazite zelju sta zelite na razglednici: kraljicu, nekog drugog clana kraljevske porodice (zivog ili Dajanu), moze i Henry VIII (to je onaj cika sto je imao puno zena), bobby-ja, teddy bear-a kao bobby-ja (btw ovde ladno mozete da pridjete panduru i da mu kazete "Bobby can we take a picture with you?", i on ne da pristane, nego jos i pozira! Nisam mogla da verujem svojim ocima! Zamislite naseg pandura u toj situaciji, odma' bi te priveo na informativni razgovor...), crvene telefonske govornice, crvenog dabl dekera, nekog drugog poznatog mesta iz Londona (London Eye, Tower Bridge, Big Ben...) ili eventualno ostatka Engleske... Birajte a ja cu dati sve od sebe da nadjem bas takvu razglednicu, posto je veliki izbor.
I jos nesto. Puno mi znaci kad mi se javi bilo ko od vas posto sam a little bit of lonely ovde, tako da pisite, i puno hvala na podrsci onima koji to vec rade! Necu jos da se raskenjkam drugari! Valjda :-(