Monday, October 1, 2007

Dan 6 - TGIF

Svakog petka od 17h se u Google odrzava THANK GOD IT'S FRIDAY (TGIF) party u restoranu. Nije bas party, ali donesu pizza-e, napune frizidere pivom i organizuju neki fini programcic da nas razvesele pred vikend. Jedan deo programa je da mi Noogler-i izadjemo i kazemo nesto o sebi (pred svim onim ljudima, svega samo jedno 300 njih). To je zesca blamaza ali se svi ionako zezaju i glupiraju tako da sam nekako prezivela :-). Time i zvanicno prestajemo da budemo Noogler-i, jeeeeeeeee, ja sam dobila karticu sa mojim imenom i slikom! Izlaze i ljudi koji odlaze iz Google, da se oproste i pozdrave sa svima. Onda na projektoru pustaju smesne klipove sa YouTube-a, viceve koje samo programeri/ljudi iz IT-a razumeju, provale sa intervjua za posao u Google i sl. Evo vam jedna provala, cisto da vidite ko sve uspe da dodje na intervju u Google pa da nemate vise tremu kad se prijavljujete.
SW inzinjer pita kandidata: "Koliko je vremena potrebno za sortiranje niza od n elemenata?"
Kandidat odgovara: "Koliko je n?"
SW Inz: "Pa n je duzina niza, u zavisnosti od n koliko je potrebno?"
Kandidat: "Pa onda zavisi od toga kolika ja duzina niza, ako je kratak to se sortira zacas, ako je malo duzi niz onda mu stavimo progres bar"
(?!!!!!!!) Izvinjavam se svima koji nisu iz IT branse sto njima ovo nije smesno, ostali shvataju :-).
Upoznala sam i dva lika iz Srbije koji rade u Google London. Jedan je SW inzenjer ili test inzenjer, nisam sigurna, a drugi im valjda odrzava video-konferencijsku opremu. Malo su mi razjasnili kako stoje stvari u Londonu po pitanju posla u ovoj struci a i sire...
I tako - TGIF. Lep je dan petak :-).